Birmom Kizlar kışın yoktu havalar ısınınca yine başladı doktora göturmeli miyim neden olabilir öyle aşırı kanamiyo en fazla 5 10 damla
MiracAlpinveUmutunAnnesi Birmom Küçükken benim de sıcakta burnum kanardı ama siz yine de bir götürün. Benim Oğlumun da bir süredir burnu kanıyprdu alerji denmiş meğer alerjik rinit varmış polenler den kaynaklı da olabilir dedi doktor
birmelekannesiiio Benim yeğeniminde kanıyordu kılcal damarlardan dolayı demişler ama Tabiki bir götürün sebebini öğrenmekte fayda var bir sorun yoktur inşallah