Kaderlmc Cansuu1 canım güneşe çıktığında ya da birşey yedikten sonra mı oluyor takip et isilik gibi durmuyor islik kırmızı benek benek olur diye biliyorum ki bu kolu galiba bebişin benim kızım da da hemen güneşe çıkarınca oldu böyle kabartılar ve bence sen Bi çocuk doktoruna görün yine de
abnztb Cansuu1 oğlum da egzama var bu şekilde değil. Bu aralar da isilik oldu o da böyle değil. Sanki bir şeye alerji yapmış da kabarmış gibi duruyor. Alerji testi yaptırdınız mı?
Vuslat23 Cansuu1 yumurta, çikolata tarzı, asitli içecek bunlar özellikle verınce takıp et, dokunaksıda çiçek bitki , yünlü şeyler
Cansuu1 Goktugmom_ bazı gunler artıyor bazı gunler azalıyor. Neye baglı oluyor anlamadım alerji mi isilik mi egzamamı 😔
Cansuu1 Kaderlmc güneş olabılır mii belki de güneş hiç düşünmemiştim.. Alerjimi yani.. 😔 Dogdugundan beri var aslında doktorlara sordum ama hep zamanla gecer diyorlar nemlendır diyorlar ama ne alerji diyen var ne isilik…..
Nursemommmm Cansuu1 bilmiyorum çocukların bi yeri kabarsa böyle bulgur püskürtmesi mi der. Bulgura benziyorsa kabarcıklar kesin o der. Olur der geçer der oda bilmiyo tam ama fikri var işte teşhis koyuyor kendince ama neden olur nasıl geçer bilmiyo 😁
Kaderlmc Cansuu1 doğduğundan beri varsa Bi cildiyeye götür o zaman uzman görmesi en iyisi olur kaç aylık bebeğiniz
Cansuu1 Kaderlmc şuan 3yasında canım profosorunden tut behcet uzuna hepsine gıttık bazı alerjıleıe vardı ama uyguladığımız halde gecmıyor
Kaderlmc Cansuu1 bilemedim canım valla kaşıntı fslan yapıyor mu ben güneşe çıkarınca oldu kızım da doktor kaşıyormu falan diye sormuştu güneş alerjisi değil demişti bize bizim ki çok beyaz tenli tam sıcak zaman ilk güneşe çıkmıştı Bi de ondan oldu belki de güneşten kaynaklı kışında böyle çok oluyor mu kabartılar
Cansuu1 abnztb cok yaptırdık gluten e herseye vardı alerjisi 9ay diyet yaptık ama yıne gecmedı sadece kolda ve bacakta var. En son Bı doktor cevresel alerji dedı besin olsa heryerınde olur demıstı sırtı ve karnında yok mesela
Cansuu1 Kaderlmc kasıntı cok yok canım normal yani öyle kasıyıp kanatmıyor yada sureklı eli kolunda degıl
Arzu33 Cansuu1 Ben daha bugun bunun icin doktora gittim fakat sizinkiyle ayninidr bilmiyorum 1 yasinda oglum yuzunde vardi simdi kolunda bacağında da oldu soktora gittim atopik dermatit dedi yani balmoil yag banyosu verdi nemlendirmek gerekiyormuş oyle soyledi bizede
Cansuu1 Arzu33 bize de böyle diyorlar işte sebebını falan demiyorlar size de dediler mı Baska bısey sebebi nedir neden olur neden azalır