Kızlar merhaba, ben 3 haziranda doğum yaptım☺️ yeni anneyim yani ve ilk çocuğum bu yüzden emzirme, göğüs yarası falan gibi şeyleri bilmiyorum😬 2 gündür göğüsümün üst tarafında sertlik var bşyler toplanıp kalmış gibi, süt toplanıp kalabiliyormuş öyle ve meme ucum yara oldu😬 Lansinoh kullanıyorum yine de emzirirken çok acıyor 😓 Acil tavsiyelerinizi, önerilerinizi bekliyorum🥺❤️
Gögüs pompası bugün sipariş verdim daha sütümü sağmadım yani😬 bu yüzden mi acaba 😕