Herkese merhaba benim oğlumda 6 yaşında bizde yaptıracağız cerrahi yöntem istiyoruz ama anlara da tam istediğim gibi bi yer bulamadım aslında deva tıp merkezi var bi orası aklıma yatıyor ama beni düşündüren sünnet sonrası nasıl geçiyor sünnet kilodu giymesi gerekiyor mu ? Ağrı sızı nasıl oluyor birde gerçekten herkes mi basit görüyor olayı kimse yazmıyor