Merhaba anneler, oğlum 15aylik emzik almadi mamada hic vermedim doğduğundan beri kolikti uyuma problemi var en uzun uykusu 45 dakika,evde atletle gezdigim icin memeye iyice dadandı oyuncagi oldum resmen çok yıprandım artık emzirmeyi kesmek istiyorum,biberonla süt mama vs vermek istiyorum en azindan gece emmesi bitse nasıl alıştırabilirim biberona bi fikir verir misiniz?