Durumoms gaz sancısı varsa yüz üstü yatmayı seviolar bizim ki öyle ilk zamanlar ben yatiriyodum 10 dakika sonra uyaniyodu kaç gece göğsümde uyuttugumu bilirim yeter ki uykusunu alsın die. Sonra artık yüz üstü yatırmaya başladım 5 ayligiz hala yüz üstü yatiyo gece dönerse sırt üstü uyaniyo sevmiyo ;)