2cocukannesi__ Perdeleri vs yıkadım dedim eşimle birlikte guneslikleri utuleriz neyse dedim akşamı bekleyeyim 2. Gunesligi ütülerken yüksek sesle patladı allahtan birsey olmadı allahtan eşimi bekledim şalter vs. Attı Şükür bir sıkıntı yok
2cocukannesi__ AntiSosyallKelebek kız varya nasıl korktum bebeğim de uyuyordu iyiki iyiki eşimi bekledim çünkü çok yorulmustum allah işte İkimiz sohbet ede ede ütü yapıyorduk öyle dalmışız ki işe patttt diye nasıl ses çıktı görünürde birsey de yok 3 senelik utum daha ya bu borç içinde ütü bak şimdi 😬