Elzn01 Kızlar tayinimiz diyarbakıra cıktı lojmanları hakkında bilgisi olan var mı nasıl temiz mi oturulabilir mi bakım gerekiyor mu
Mrsde05 Elzn01 arkadaşım Diyarbakır da maalesef lojmanlar dolu demişti sıra bekliyorlar onlarla birlikte 4 kişi daha bekliyor kiraları çok yüksek olduğundan açıkçası içini hiç umursamıyorlar