Merhaba, bebeğim 9 buçuk aylık 7. Aya kadar çoklu besin alerjisi vardı o yüzden alerji maması verdi doktorumuz normal mama yasaktı ama 7. Aydan beri süt ürünleri diyetimizi açtık ve alerjimiz geçti şu an yalnızca yumurta ve yerfıstığına kaldı. Artık sütüm eskisi kadar çok değil ve bu aralar diş yüzünden yemek de yemiyor ve açlıktan uyuyamıyor şu an ama bin kez denedim farklı farklı şekilde alerji mamasını asla kabul etmiyor derin uykuda bile. Merak ettiğim süt alerjisinde normal mama tüketmek yasak ama yumurta alerjisinde hala yasak mı yani aranızda sadece yumurta alerjisi olan ve hangi mamayı kullandığını yazan olursa çok sevinirim🙏🏻