Oznurrmehmet 22,5 aylık bebegımde hırıltılı nefes alma ,balgamlı öksürük , kusma var . Neden olmus olabılır ..?İlaç var evde ama ıcmıyor ne yapabılırım. Yarın doktora götürücem ..
Omom Oznurrmehmet en iyi doktor tedavi eder şu durumda. Zaten yarın gidecekmiş. Kendi kendinize bir şey yapmayın bence
Oznurrmehmet Omom cok oksuruyor uyuyamıyor hiç .yan donduruyorum basını yuksek yaptım . Bogulmasından korkuyorum kustugunda
Balkizlarim Oznurrmehmet göğsünü sıcak tut ve pekmezi tereyağında erit ılık su katıp karıştırın verin sabah zaten gidiyormuşsun ilerleme olmuş ki hırıltı var geçmiş olsun ✨✨
Omom Oznurrmehmet yavrum tez zamanda iyileşir inşallah. Üşütmeden bu kadar da olmaz bence ama kusmukla boğulmaz da büyümüş artık korkmayın. Başı yüksekte kalsın kusacak olursa zaten uyanıp ağlar