Tazeanne22 _YanakReisinAnnesii sürümü cok iyi beyazlik kalmiyor rahat suruluyor bebegim asiri beyaz yazliktayiz simdi herhangi olumsuz bibdurumla karsilasmasik cildiyle ilgili sadece goz cevresine surdugumu eliyle ovalamis biraz kizartmisti yarim saat icinde gecti o da
_YanakReisinAnnesii Tazeanne22 bende siveno ve mustela arası gidip gidip geliyorum umarım ben karar verene kadar yaz bitmez 😬😂😂😂
Tazeanne22 _YanakReisinAnnesii valla ayni durumdayiz tum bakim urunlerimiz mustela bizimde ama indirimde diye siveno aldim pisman degilim 🥰 yaz yeni basliyor bol bol kullanacaginiz mutlu gubleriniz olsun insalalh
_YanakReisinAnnesii Tazeanne22 çok teşekkür ederim en kısa zaman da bi karara varıp alacağım inşallah ikisinden birini 🙏❤