Bebeğimde pamukçuk var. Belli aralıklarla karbonatlı suyla ağzını siliyorum. Bugünde karbonatlı suyu hazırlayıp masaya koymuştum. Bebeğimde çok ağlayınca görümcem o karbonatlı suyu,mamayı ılıtmak için hazırladığım su sanıp mamayı onunla hazırlamış. Bugün onu içince bebeğimde inanılmaz bir bağırtı oldu araya da gaz sancısı girince bebeğim perişan oldu. Daha sonrası balgamlı şekilde kustuuu iki defa :( sizce birşey olurmu kusunca etkisi gitmişmidir karbonatlı suyun