Deletedmom_58 Hayatiseyretmeyegelmisim ya gülücük ya kalpli öpücük atar 😅çok hoşuna gidince de eşek sıpası der 🤣
Hayatiseyretmeyegelmisim Kadris2615 mekanı cennet olsun babanızın Allah eslerimize sağlıklı uzun ömürler versin
Hayatiseyretmeyegelmisim senamiray 🤣🤣🤣 görüldü mu atıyor artık 😂😂 valla bende çok atıyorum yakında benimki de yazmiycak 😂🤣🤣
Hayatiseyretmeyegelmisim 2121-eliz hahahaha 😂😂😂 kopyala yapıştır 😂😂 benimki de galiba öyle yapıyor hep ağzını yaladigim sipaamm yazıyor hani klavye de otomatik çıkıyor ya çok kullanılan kelimeler hemen basıyorlar zaar 🤣🤣🤣