Bebegimm1 hepbahar123 pandemi zamaniydi hastanede bekletilmedi ameliyattan snra eve gittik tahlil istemedi
hepbahar123 Erdempasam öyle mi tamam o zaman urolojiye ayarlayayom hemen . Yatış yaptolar mo size bir de oncesknde kan tahlili yaptılar mı
Erdempasam hepbahar123 4 aylik bebegim yatis yapildi ama sünnetten 1 saat sonra hastaneden çıktık. Lokal yapıldı ve bir tahlil yapılmadi. Oncesinde gun vermisti o gun gittik hemen uyuşturup 15 dk da sünnetini yaptilar.
Baldantatli hepbahar123 yo krem falan da vermedi hatta organik zeytinyağı ile sürün gergin dus aldirin dedi 3 gune iyileşti
pelinsss hepbahar123 1 hafta sonrasına gün verdiler, acının henüz nerden geldiğini anlamadan acıyı çok hissetmeden yaptırdım ve hiç huysuzlanma olmadı. Çünkü sürekli uyuyolardı 😇
hepbahar123 Ayy korkudan ölcem yarına sıra aldım gurbette yalnızız . InsAllah kolay olur acayip stresliyim insAllah çok ağlamadan kolayca atlarızız 4 ay 18 günlük
hepbahar123 merve171214 ya bn de yaptırdım ama 4. Gün olmasina ragmen çok aglıyor cis yaparken artik uyutmuyor bizi çok kötu gece gecirdik sizin aglamalari ne zaman bitti
merve171214 hepbahar123 bizim sadece ilk çişte çok ağladı bidaha ağlamadı hiç anlmdık bile ama biz 6 günlükken yaptırdık onunda etkisi vardır büyük ihtimalle
hepbahar123 Akkebru benimki 4. Gün oldu çok ağliyor ilk iki gun daha iyiydi . Çok kötü bir gece geçirdik içerken çok agliyorasla durduramıyoruz sizn aglamalari ne zaman bitti
Akkebru hepbahar123 hayırlı olsun 2 gün mızmızdı sonrasında altını açarken krem falan sürerken irkiliyordu toplamda 1 haftaya daha normale döndü bir kaç güne toparlar annesi Allah damatlığını da göstersin