Alparslan_-34 Nazlican kafayı yemek üzereyim benim bebede uyumaz bu evreyi ne zman geçeriz acaba 🤣işin hızıyla atlamak istiyorum da
Sedaaksyy Nazlican bendede var 5ay 20 günlük on gündür filan gece 3gibi uyanıyor sabah 7ye kadar oyun istiyor 🤕
Nazlican Sedaaksyy Bizimki sabah 6 da kalkıyor gece 12-1 zor uyuyor gündüz uykusu gözleri kıpkırmızı olsa yok Sürekli ağlıyor 😑 İnşallah bir an önce son bulur
Ssumru Azramina aynen öyle canım rabbim evlatlarımızı başımızdan eksik etmesin acılarını göstermesin inşallah 🙏
Azramina ebz09 yaa bende çok öpüyorum walla özellikle alt değiştirken tombik bacaklarını sıkıp bol bol öpüyorum 😍 hazır aklı yetmiyorken büyüyünce izin vermez belki diye 🤭
Kumsal_veannesl Ebrunur ne ara 6 aylık oldu diyorum İnanlı zaman okadar çabuk ve aksiyonlu geçiyor ki 😄😄😄
Mariposa Azramina 6-7-8-9-10 en best.. 11,12 de huyları değişiyor :) 1 yaştan 18. Aya kadar anlaşılabilir ama 18. Aydan sonra hep parçalı bulutlu yağmurlu şimşekli:)
Aysin3838 Azramina her halleri tatlı bence ama yinede kızımda yenidoğan dönemi yenidoğan servisinde yattığı zamanlar çok sekerdi küvezin içindeyken yiyesim geliyordu onu . Oğlumda 6 aylıkken tombikdi ozaman ❤️