Azramina kesinlikle doğru 7aylik bir aydır mis gibi çok mutluyuz kendi kendine oynuyor arkamızdan emeklior her hali guzldi ama böyle başka güzeller bizim ikk zamanlr çok zor geçmişti amanilk doğduğu zamanı hatırlıyorum da ozmnda çok guzldi bn yaşayamam isim hep birşey olack korkusuyla geçti ah lohusalık sendromu 😂