Selin3244 canım ben 33. Haftada erken doğum yapacağım için( gebelik zehirlenmesi yaşadım ve her an doğum yapabilirsin dediler) iki gün üst üste ciğer geliştirici iğne yaptırdım. Zaten ertesi gün de doğum yaptım. Bebeğim küvöze girdi ama nefes alamadığı İçin değil zayıf olduğundan kilo alması İçin girdi. Ciğer geliştirici sayesinde oksijen desteğine bile ihtiyaç duymadı. Küvozde sadece kilo alsın diye kaldı. 33+3 de 2100 gr doğdu.