İyi akşamlar hanımlar ek gıdaya başladığımda bebeğim az az yiyordu birkaç kaşık ama bir aydır ağzını açmıyor kilitliyor resmen diş dönemindeyiz bir tane çıkardı ikincisi yolda gibi çok sancılı geçiyor büyük ihtimal ondan yemiyor ama ne yapacağımo bilemiyorum diş sancımız 4 aylıkken başladı şimdi zirveye ulaştı resmen . Keyfi yerinde olursa birkaç kaşık yoğurt ya da tarhana çorbası onun dışında bir şey yrdiği yok napcam bi akıl verin var mı benim gibi olan ya hiç yemezse 😔