bbbus95 26.cı hafta atak dönemindeyiz tam uyku eğitimi verdim herşey yoluna girdi derken atak dönemine girdik uykuya dalmakta çok zorlanıyor tekrar döndürmeye çalışıyorum uykuya ama çok huysuz 🥹 sizlerde de böyle mi?