Findikzadem Geçen hafta bugün 9.ay aşısı yaptrdım.Özellikle bacaklarında döküntüler oluştu dün geceden beri aşırı huzursuz sürekli ağlıyor uyumuyor bu durumu yaşayan var mı? Resimleri ekliyorum daha koyu kırmızı normalde ama fotoğraflarda soluk çıkmış https://imgyukle.com/i/VQucBN https://imgyukle.com/i/VQuBW0
iremceren Findikzadem kkk aşısı mı, bu aşısı ise aşıdan 1 hafta 10 gün sonra döküntü ateş yapar doktorun bilgi vermiş olması lazm
pelinsss Findikzadem aşı bişey yapmadı oh bitti gitti dediğin zaman kendini gösterebiliyor. Doktorumuz bize 1 hafta sonra su çiçeği gibi döküntü yapabilir korkmayın demişti.
Findikzadem Lulemom bnde isilik zannettim ilk başta havalar çok sıcak olduğu için iki kere banyo yaptrdıgm oluyor zıbınla duruyor gittikçe artıyor
Findikzadem Minikask35 isilik olma ihtimali de var evet ama gittikçe artıyor tek zıbınla duruyor ve günde 1-2 kez banyo yptryrum o yüzden isilik gibi gelmiyor gözlemliyorm şimdilik olmazsa doktora götürecgm
Findikzadem iremceren evet KKK aşısı bilgi vermemişlerdi acilden geldik şimdi aşı etkisi dediler en azından içim rahatladı ağrı kesici verin dediler gitmeden vermiştim uykuya da daldı sonunda
Findikzadem pelinsss aşı günü bana birşey söylemediler bnde Googledan baktm döküntü olabiliyormuş artınca acile gttik aşıdan dolayı dediler kafam rahatladı