Kızlar iyi akşamlar.. Sizlere bi sorum olacak. Oğlum 16 aylık olmak üzere, cuma gecesi sabaha karşı diyim ateşlenme başladı gündüzünde ateşi 39 dereceye kadar çıktı doktora götürdüm boğazı ve kulaklarında hafif kızarma var ama büyük ölçüde dişten dedi kök dişleri çıkıyor kabarmış o yüzden ateşi dedi antibiyotik ateş düşürücü gibi ilaçlar verdi 3 güne düşmezse kan ve idrardan bakarız dedi şükür dün geceyi ve bugünü hiç ateşi olmadan atlattı. Sorum şu olacak burda ilk defa adı 6.hastalık olan bi hastalık duydum ateşten sonra vücutta döküntüler olabileciğini falan yazmışlardı acaba sırtındakiler o mu yoksa başka bi şey mi? Bu arada çoklu besin alerjisi olan bi bebek ama alerjisi olan herhangi besin yemedi. Yarın doktora tekrar götürücem ama yinede merak ettim sırtındakilerin ne olduğunu..
