Merhaba anneler oğlum ısırdı meme ucum yara oldu emdikçede açıldı iyice yarık oldu. Ne denediysem geçirmedik lansiloh krem, madacassol krem. Zeytin yapı vs. Tecrübelerinizi lütfen paylaşın. Gümün kapak dahi koydum ama geçmiyor. En son anestol krem dedi eczacı fakst onda da süte geçebilir yazıyor kullanan var mı veya başka bir çözümü.