tektanem Meraba güzel anneler bebeğim 2 buçuk aylık mama yiyo sadece sorum bebeğimin büyük tuvaleti ve gazı sanki büyük insan yapmış gbi kokuyo bu normalmi yani iki bucuk aylık bebeğin nasıl böyle kokabilir die düşünüyorum kaç gündür sizlere sormak istedim
Umutveannesi tektanem benimki anne sütü alıyor gece iki kere mama veriyorum sadece. Ona rağmen kalası kokuyor. Altını açmadan anlıyorum yaptığını. Ablamınki sadece anne sütü alıyordu oda kokuyordu. Dışardan alınacak kadar değil ama altını koklayınca ya da açınca koku geliyordu. Bebeklerin hemen hemen hepsinde oluyormuş bildiğim kadarıyla
AlpsolDan Bizde de öyleydi, şakacıkla kokarca diye gülüyorduk zamanında 😀 sonra kendiliğinden geçti, ama 2 gün önce ishal oldu ve gaz ve tualeyinin kokusu tekrar başladı , umarım geçer tamamıyla iyileştiği zaman
tektanem AlpsolDan ya tuvaleti normal ama küçük olduğu için kokması bormalmi die düşündüm doktorada dormayı düşünüyorum ama ne bilim resmen yaptımı direk anlıyorum zaten keskin kokuyo