tuem14 kızlar bugun uzun zamandır gecmeyen sırt sorunumun fıtık oldugunu ögrendım biraz riskli bir hastalık dediler netden arastırınca zaten cok korltum hemen bırıkı doktor buldum her doktor bakmazmıs carsambaya randevum var ama sızden bılenler varmı