ybk2019 Benisahtesevme2 çok ağır bir terlikmiş, deniz paleti gibi. Eşimin çalıştığı dükkanda satılıyor ben cok beğendim de eşim önermedi
Bulutbey Benisahtesevme2 daha dün denedik. Oğlumun ayakları tombul değil ama tarak kısmı hiç rahat olmadı. Çalışan “ay ayakları tombul” falan dedi maa alakası yok. Kalıp olarak denemeden almayın bence.
Minnakordek Bsbisi bilmem de yıllardır gezerin terligini iş yerinde giyiyorum crocs dan daha rahat ve sağlam ucuz du eskiden de artık gezer değil geçmemek lazim😂