Canım öncelikle bir çocuk doktoruna götürmelisin. Bütün bebeklerde olur ama seninki biraz ilerlemiş sanırım. Vakit kaybetmeden doktora götür yoksa hiç ememez. Doktor önce karbonatlı su ile temizleyip ardından mikostatin diye bir damla veriyor. Yalnız emzirme sırasında göğüsünde ağrı acı varsa sana da geçmiş olabilir. Hepsi birlikte tedavi edilmeli. Çok geçmiş olsun