glsmmc Kızlar iyi akşamlar, geçen sene şans eseri ebebekte 11-12 haziranda tüm tekstil ürünlerinde %40 indirime denk gelmiştim, acaba bu sene öyle bir indirim olacak mı bilen var mı?
EngineerMommm glsmmc o indirimden bende bir çok kıyafetini almistm her ili farkli günlerde yapmışlardı benim kayıtlı telefon numarama mesj gelmsti indrm var dye yine olur dye dusunyrm senede 2 kere yapyrlr