Hanımlar iyi akşamlar 6 aylık oğlum var evde çalıştığım İÇİN 4 aylıkken işe başladım bebeğime evimde kayın validem bakıyor aşık konu şu ki son 1 aydır oğlum memeyi emmek istemiyor aslımda benm de suçum var yoğun çalışmaktan çalışma esnasında vs pek emzirmedim bu duruma kopekler gibi pişmanımla böyle olunca sütüm de azaldı düşünün bi sabah bi akşam emziriyorum ve bunu da uykuya geçişlerde emmek istiyor günde 2 kez olunca sabahtan akşama kadar bi memeden 30 Cc yi bırakın 10-15 cc ancak çıkıyor çok üzgünüm çok kafama takılıyor sütüm kesilecek diye stres oldum dokunsanız ağlayacağım çocuğumu emzirmeye devam etmek istiyorum napmalıyım nasıl çoğaltabilirim önerilerinize fikirlerinize ihtiyacım var çok fazla fikre ihtiyacım var postun üstte kalmasını istiyorum bunun içinde yardımcı ol
ur musunuz