Bugün 22 aylık olduk. Ve son iki haftadır zirveye çıktık öyle bi giriş yaptık ki direk anladım sendrom olduğunu. Bugün bambaşka bir gündü çünkü öğlen uykusunu almadı erken kalktı. Yarım saat sonra başladı mızıklanmaya. Ee diyor yatırmaya çalışıyorum olmuyor kaldırıyorum ağlıyor . Akşama kadar Herşeye ağladı yemek yemedi sinirinden. Yeterrr diye bağırıp tabi sessizce oluyor bu 🥲 kaçtım babasına bırakıp. Çok zormuş tam rahatlıcam dediğim dönem buydu güya