Seda5431 Kabarik tam 1 ay olmuyor bizim canım ama çok saçma yani ona göre yapsınlar o zaman niye 1 ayı geçtiriyorlar ki geçmeden yapsınlar sizinkinide
Kabarik Seda5431 yapmadilar yaa nasi sinir oldum iyi o zaman zamani gecio nasil yapayim dedim gecsin dedi oyle sacma ki birine 4 aylik yaptik dedi. 4 aylik ilk dozmu vuurlur yaa heryerde diyor en son 3 aylik diye 😔