Bebeğim birkaç gündür çok huzursuz. Gün içerisinde ağlama krizleri tutuyor ve yatıştırmakta çok zorlanıyorum. Ne zaman geçer, nasıl geçer bu günler :( evde tekim ve WCye dahi gitmek için zaman olmuyor bazen. Çok zorlandığım bir gün oldu. Öyle bir iç dökme de olsun. Çok şükür evladım var. Kurban olduğum yavrum bazen çok zorluyor ben de insanım napim 😥 saatlerce oyunlar oynayabilir kitap okuyabilirim ama bu ağlama krizleri çok zor çok 😞😞