Bebeğim 7 aylık, tadımları bitirdik şimdi nasıl bir yol izlemem gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏼
Tattığı gıdalar : havuç, kabak, bezelye, balkabağı, enginar, şeftali, kayısı, yoğurt, lor peynir, yumurta.
Şimdi önce kahvaltı öğünü mü ekleniyor günde kaç öğün beslenmesi gerekiyor öğlen veya akşam ekstra bir şey vermem gerekiyor mu kafam çok karışık. Birde yulaflı tam buğday unlu tarifler falan var hangilerini artık tüketebilir. Doktor kontrolüne daha var o yüzden bir an önce akıl almak istedim. Bu arada her şeyi 3 gün kuralı ile verdim ve cici bebe, pirinç unu vs vermeyi düşünmüyorum şimdiden teşekkür ederim 💖