mehmetakifinannesi merhaba, bebek susuz kaldığında olabiliyor lekelenme. Ben de bebeğimde yaşamıştım ortalama aynı aylardaydı. Su vermeye başlamıştım 5. Ayı falandı ve siz de bol su tüketmeye çalışın, doktorum o şekilde yönlendirmişti hem sütten alacak hem de su içmesi lazım demişti. Geçmiş olsun 🌸