Denizvepasa Merhaba hanımlar. Hipp organik combiotik kullanıyorum ama bebeğim kusuyor. Humana markalı bebek mamasını kullanan var mi? Memnun musunuz?
dandiniko Denizvepasa biz kullanmıştık. Güzeldi. Kabız ve kusma yapmadı bizde. Tabi bebekten bebeğe değişir mi bilmem. kilo alımıda normaldi