Kder01 ikikoalaanasi insallah benim bebegim için de o cümleyi duyarım ilk öğrendiğimde ağlamıştım ben ona iğne bile yapılsa ağlayacak gibi oluyorum ameliyat benim için çok ağır olur içim gidiyor
kenankaan Ogretmenanne52 merhaba doktorunuz kim hangi şehirdesiniz acaba? Bize bir doktor da öyle dedi, bir başkası hemen acil ameliyat dedi, fikir almak iÇin bikaç doktora götürmek istiyoruz da
Ogretmenanne52 kenankaan ultrason çektirin yumurtalık sağlıklı ise acelesi yok bence. Orduda Volkan beye gidiyoruz
Kder01 kenankaan ben İzmir menemende yaşıyorum Yasam sağlık özel hastanesi dr Hüseyin yasli çok ilgili bi doktor yanı biz Menemen dışına çıkmadık eminim daha iyi doktorlar da vardır şansımıza çok ilgili doktorumuz var siz hangi sehirdesiniz
3melek_annesiii Kder01 korkmayın hicbirsey olmaz bizdeyken henüz çok.hareket etmiyorken sünnet yaptırabilirsiniz 1 kere idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ben yaptırdım hidrosel var dediler birde ice gömülü hatta evde dikişli sünnet yaptırdım muayenede doktorumuz da baktı hiçbir sıkıntı yok dedi ki doktorumuz bize yaptırabilirsiniz sakıncası yok demişti
Mustafanin-annesi Kder01 benim oğlumun testisleride şiş. Su toplamış. 1 yaşına kadar bizde bekleyeceğiz. Sünnet olduk ama. Doktoru herhangibir sıkıntı olmayacağını söyledi. Bir sıkıntımız olmadı çok şükür. 1 aylıktı sünnet yaptık
Kder01 Mustafanin-annesi insallah düzelir sanırım bu tür şeyler doktorun dediği gibi sık görülüyormuş bebeklerde
kenankaan Ogretmenanne52 ultrason çekildi, yumurta sağlıklı ama kanalda görünüyor dendi. Cocuk cerrahı ve ürologlar ise eşle muayene daha önemli diyor. Gün içinde takibini yapın dediler aşağıda mı değil mi diye. Biz elleyince aşağı iniyor.
Ogretmenanne52 kenankaan 10sn. İçinde aşağı iniyorsa sıkıntı yok demişti doktorumuz. Siz başka bir doktora daha gösterin isterseniz
Kder01 Syyyy o zaman Allah korusun inmezse ameliyat olacak ve iki kere olmuş olacak sizinki insallah ameliyata gerek kalmadan iner
kenankaan Kder01 biz hataydayız, adamaya götürüyoruz, Hatay’da da doktorlara gösterdik, bir de Ankara’ya götürmeyi düşünüyorum.
3melek_annesiii Kder01 yaptırmak istiyorsanız yapabilirsiniz doktorunuz da bir sorun yok dedikten sonra bir sıkıntı olacağını sanmam
kenankaan Kder01 anladım ☹️Bizim iniyor da elleyince, ama ilk başta yukarıdaymış. Zamanın çoğu yukarıda geçiyorsa iyi olmaz zamanla erir dedi doktor, aşağıda daha çok kalmalı devamlı masaj yapın dedi
Kder01 kenankaan altın Koza var evet orası iyi benim dayımın kızı idrarıyla ilgili sorunu vardı Mersin hastanesinden Adana altın Koza’ya gönderdi iyi bi hastane bide forum yaşam var her şehirde var sanırım medikal hastanede iyi gidebilirsin
kenankaan Kder01 aynen, Hatay’daki cocuk cerrahı dedi onu da günde iki kere elinizle masaj yapın aşağıya doğru indirin dedi, eliniz sıcak olsun dedi, sabah akşam yapın düzenli dedi.