bjkbb alyaduru0206 5 ve 5 in üzeri hamilelik oluyo. Değerin yükselmesi lazım ki sizin değeriniz baya artmış zaten
Bugram_5 alyaduru0206 Evet var canım bende bu gün test yaptım Güzel haber aldım yarın gideceğim bakalım kaç çıkacak yarın yazarım hemen sonucu son adet tarihin ne zamandı canım
alyaduru0206 Bugram_5 3 mayıs benim sat. Hayırlısı olsun hakkında insallah. 1 yasında kızım var benim sürpriz oldu bu hamilelik
Bugram_5 alyaduru0206 1 hafta var aramızda benimde 28 nisan dı teşekkür ederim canım benimde 21 aylık oğlum var hareketlendi diyorum keşke önce yapsaydım aklı erdikçe daha da zor oluyor 🤭hayırlısı olsun sağlıcakla gelsinlerde minikler 🤗
alyaduru0206 Bugram_5 bende keske daha sonra yapsaydım diyorum kızım cok hareketli:) ikisi bir nasıl büyüyecek bilmiyorum