Onhaziran1006 Alışveriş yaparken görüyorum çok güzel şekiller var ama fiyat 40-50. Ucuz olması beni biraz tedirgin etti kullanan var mı öneriyi misiniz ?
Winnithepooh Onhaziran1006 merhaba kullanıyorum fakat yıkanması büyük dert kararma yapti turuncu renkti ilk kullanımdan itibaren karardi rengi değişti güzel görünmüyor öyle oluncada şahsi fikrim ama yaglarim yine risk girmem pişer kek soğudu mu şak diye sorunsuz cikartyorum şekil bozulmdan
Denizmomy Onhaziran1006 ben ikeadan almıştım çeyizime baya da kullandım görünüş olarak güzel fakat sonradan atmıştım çünkü kek kalıntıları kalıyordu bence kelepçeli kek kalıpları daha kullanışlı hem onlarında şekilli olanları var