bugsbunny_ benim arkadaşım daha yeni oğlunu yaptırdı 27 aylık, o kadar kolay geçti ki ben şaşırdım, öğlen yaptırmışlar, aksam biraz ağrısı olmuş çis yaparken acımış, bardak koymuş, sabah bi uyanmış hiç bişey kalmamış bardağı çıkarmamış, üçüncü gün bandajla birlikte bardağı da artık koymamış, kendisi çıkarmış bandaji, o ayda önerilmiyor evet ama bir yandan çocugun kendini ifade edebilmesi çok güzel, neresi acıyor göstermiş, rahatsız olduğu şeyi söylemiş ona göre hareket etmişler, daha küçük olsa sadece ağlardı 😬