Merhabalar
Bugün PTT den tebligat geldi. Davanın mevzusu Mala zarar verme kasten yangın çıkarma. Ama ben mağdur ismi yazan kişiyi kesinlikle tanımıyorum. Bir de 3 gün içerisinde beni Bakırköy adalet sarayına çağırıyorlar fakat gitmem mümkün değil. 7 aylık hamileyim 3.5 yaşında oğlum var. Gitmezsem sorun olur mu?