Kubranurbaysal1 Bebeğim 16 günlük 60cc mama veriyorum ama sanki yeterli değil gibi bugünde kakasını yapmadı ama çişli bez sayısı iyiydi normal mi? Yoksa doktoruna bildirmem gerekli mi ?
Kubranurbaysal1 Ayseninnannesii evet 2 saatte bir 60 ml veriyorum doktorum öyle söyledi sütüm 60cc ye çıkana kadar sağ mamayı 60 cc yap dedi
Ayseninnannesii Kubranurbaysal1 biz o dönemde 3 saatte bir 30 cc veriyorduk emiyordu da ama benim de sütüm azdı bana 60 cc fazla geldi gününe göre
Mcnkarsel Kubranurbaysal1 ne kadar süredir yapmadı kakasını benim bebeğim ilk günlerde cok sık kak yapardı ama bildiğim kadarıyla 3 günü aşan durumlar sıkıntılı. Kabız oldugunu düşünüyorsanız mamasına zeytinyağı damlatın. Bana doktorumuz söylemişti bunu
Kubranurbaysal1 Mcnkarsel yok daha 3 gün olmadı dün kakasını yaptı ama bugün yapmadı 3 günü geçerse kendi doktoruma bildirirken gerekiyor ozaman
Kubranurbaysal1 Ayseninnannesii doktorumuz kendisi söyledi sütün gelene kadar 60 cc çıkartabilirsin dedi