Güzel annelerim eşim ile bosanali 6 ay oluyo kizim 2 yaşında benimle birlikte velayetini aldim babası ayda 1-2 defa arar görüntülü o kadar görmeye gelmiyo kızım çok agresiflesti napicagimi bilemiyorum babasını görmediği içinde oluyo tabi bu dışarı çıkarıyorum oyunlar oynuyoruz şarkılar söylüyoruz onerebiliceginiz bı aktivite varsa söyleyin çabuk sıkılan yapısı var pisikolok yardımı alıyorum