13 aylık kızım ilk dişini çıkarma safhasında ama yaklaşık 1 aydır iştahsız. Şu son 1 haftadır hiç birşey yemiyor. Gerçek anlamda hiç birşey yemiyor. Yemek ister gibi bakıyor ama kaşık/ lokma her neyse eline / ağzına verdiğimde yemiyor. Zorla ağzına koyduğumda diliyle itiyor. Böyle nasıl olacak bilmiyorum moralim çok bozuk. Zaten ilk dişimizi aşırı geç çıkartıyoruz ve kanında enfeksiyon da var yeni çıktık hastahaneden. Ne zaman düzelir ne yapmalıyım molursunuz bir yol gösterin