Merhaba arkadaşlar oğlum 9 ay 7 günlük ve mama ile besleniyor ek gida ağzını açmıyor hefseyi denedim asla ve mama da yemiyor günde 3 defa zorla veriyorum onu da ne ugrasla artık yoruldum aç aç dolaşıyor aç olduğu içinde gece hep ağlıyor artık tükendim lütfen visey yazın ne yapmam gerekiyor