Son 2 3 haftadır bebeğim banyoda aşırı mutlu su içerisinde suyu kapattığınız anda avaz avaz bağırıyor. Nasıl kurulayın giydiriyorum inanın anlamıyorum gaz sancısı ağlaması gibi ağlıyor ne zamanki memeye aldım o zaman susuyor. Banyo yapmadan da uyumaya alışık değil zaten neden ağlıyor diye yıkamayayım var mı bir çözüm öneriniz neden ağlar bu kadar