_BirKalpteikiPrens_ Yunusasaf nettekiler de esyali falan güzel değil eski duruyor boş olanların da illa biyeri kötü doğru düzgün yok yani bulamadık Bir türlü
Yunusasaf _BirKalpteikiPrens_ inşallah buluruz hepimiz ya lojman basvurusu yapcak eşim benimde bizde Şırnak’ta gelecez Allah nasip ederse insallah
_BirKalpteikiPrens_ Yunusasaf inşaAllah ya çıkar inşaAllah size de lojman. bı yerlesebilsek hayırlısiyla 🙏
bluem _BirKalpteikiPrens_ yani tanidigim yok acikcasi ama hepsi parasina bakiyor illaki emlakciyada veririsiniz bu cevrede en cok sr emlak var buyuk bir sirket orda bakin istersenz piyade mah. de yeri