Arkadaşlar atak haftası hesaplarken daha erken doğsa dahi 40+0 Haftayı doldurduğu gün baz alınarak hesaplanıyormuş diye okudum. Benim kızım geç doğdu tam olarak 41+1 de, şimdi ben atak haftası hesaplarken 40+0′a göremi yoksa 41+1′e göre mi hesaplama yapacağım?