Esra26 ya sevinsem mi üzülsem mi anlamadim gitti asla büyük laflar da konuşmadım kısıtlamadimda istediğinde verdim tutmak istemediğinde zorlamadim anlamiyorum diş çıkarıyor ondan olabilir mi diye düşünüyorum etrafımda butun bebekler diş çıkarırken iştahsızlık problemi yaşıyor bizimki tam tersi mi acaba doğduğunda surekli gazından ağlıyordu simdi neye ağlıyor çözemiyorum