annediyebiri kilo alamıyor diye gitmiştik doktorda doku testine ve çölyaka bakmış. Ama bu doku testi normalde 4 yaşında bakılırmış çünkü şimdi düşük çıkma ihtimali yüksekmiş. Bizim düşük çıktı immünoloji bölümüne sevk etti doktor ve düzelir dedi şuan düzeldi. Sizin şikayetiniz neydi bebeğiniz kaç aylık. Biz immünolojiye gittikten sonra doktor ek birşey vermemesine rağmen kilo almaya başladık. Geçenler de Ankara’da tekrar baktılar her ikisine de ve normale dönmüş.