findiginannesi_ Cansualisa Bez stok yaptık ama 60 tane fazla kaldı .stok yapacaksan ıslak mendil yap ben ıslak mendil yaptım
Deletedmom0099 Cansualisa 1,5 yaşındayken 1000 adet bez stokladım 75 kurustan, bir hafta sonra fiyatlar uçtu şuan 2 lira tanesi iyiki stoklamışım 8 aydan 22 aya kadar 4 numara molfix kullandı bence yaşından sonra stoklanabilir aşırı kilo almıyorlar yaşından sonra
barlassmoom Cansualisa 6 aylık hamileyken 6 numaraya kadar koli koli aldım bez , geçen gün stokladığım ıslak mendiller bitti 1500 tl lik yine aldım indirimde