Meraba güzel anneler 7 aylık kızım var ve dünden beri huysuz geceden beri de ateşliydi. Artık sabah düşmeyince ateşi acile götürdük üst solunum yolu enfeksiyonu dedi kulağında biraz enfeksiyon var dedi. Sonra içim rahat etmedi kendi çocuk doktorumuza götürdük biraz değil bayağı enfeksiyon var her iki kulağında dedi antibiyotik başladık. Varmı başına gelen nasıl ilerledi hastalık kolaymı atlattı zor mu . İlk bebeğim olduğu için tecrübesizim maalesef. Kızım hep huysuz ve ağlamaklı çook üzülüyorum bu haline yavrumun 🥺